

Aprilia przygotowana do jazdy, nowy akumulator, po wymianie oleju, 2 osobowa , korzystne raty, na kategorie B prawa jazdy,. SKuter zarejestrowany.
Silnik jest dopracowaną konstrukcją, z umiarkowanym apetytem na paliwo.
Odpalany jest za pomocą rozrusznika elektrycznego. Automatyczna skrzynia biegów
znacznie ułatwia jazdę. Dużym plusem są niezawodne hamulce tarczowe na przednim
i tylnym kole.
Możlwy: transport, raty,
Aprilia
Sportcity 125 to dynamiczny miejski skuter dla posiadaczy prawa jazdy kat. A1
lub B, produkowany we Włoszech od 2004 roku. Model Sportcity 125 ma szczególne
miejsce w historii Aprili, ponieważ miał swój wkład w odbudowie włoskiego
koncernu. Gdy po 2000 roku Aprilia znalazła się na progu bankructwa, w kolejnych
latach miały miejsce dwa szczególne wydarzenia - odkupienie firmy przez grupę
Piaggio i sukces modelu Sportcity 125. Aprilia Sportcity 125 została wyposażona
w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 124 ccm. Chłodzony
cieczą czterosuw z rozrządem SOHC (dwa zawory sterowane pojedynczym wałkiem
rozrządu) otrzymał gaźnikowy układ zasilania, bezstopniową przekładnię
automatyczną CVT i mechaniczną pompę oleju. Z niewielkiego silnika udało się
wykrzesać moc maksymalną 15 KM i maksymalny moment obrotowy 12 Nm. W skuterze o
masie własnej na poziomie 148 kilogramów (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych
i paliwa) takie osiągi zapewniały konkurencyjne przyspieszenie i prędkość
maksymalną ponad 125 km/h. Nie bez znaczenia jest również spalanie, o czym
dobrze wiedzą zarówno potencjalni nabywcy, jak i koncern. Dlatego na
zamontowanym na pokładzie zbiorniku paliwa o pojemności 9 litrów model Sportcity
125 średnio pokonywał 300 kilometrów. Spalanie na poziomie 3 l/100 kilometrów
bardzo przypadło do gustu europejskiemu użytkownikowi, co finalnie miało ogromne
przełożenie na sprzedaż modelu. Model Sportcity 125 otrzymał miękko zestrojone
zawieszenie zapewniające podróżującym duży komfort jazdy. Przednie koło
amortyzował klasyczny widelec teleskopowy (średnica lag - 35 mm), a tylne dwa
amortyzatory hydrauliczne z regulacją napięcia wstępnego sprężyny. O
bezpieczeństwo użytkowników dbał tarczowy układ hamulcowy, w którego skład
wchodziły dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 260 mm i 220 mm
(przód/tył) oraz dwu- i jednotłoczkowe zaciski hamulcowe (przód/tył). Gdy dodamy
do tego 15. calowe felgi z lekkich stopów aluminium i wąskie opony otrzymamy
idealny skuter do miasta.